دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DAHUA HAC-HDW1200EM-A

ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • نوع دوربین: آنالوگ
  • مشخصات ظاهری: دام
  • نوع اتصال: با سیم
  • رزولوشن: mp 2
  • نوع لنز: ثابت
  • اندازه لنز: mm 3.6
  • زاویه دید: ۸۹٫۹ درجه
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DAHUA HAC-HDW1200EM-A دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است. نوع اتصال این دوربین به دستگاه DVR از نوع باسیم و به وسیله کابل کواکسیال( RJ59) می‌باشد. منو تنظیمات MUITI LANGUAGE این دوربین، امکان تنظیمات در مکان‌های متفاوت و زبان‌های مختلف را برای کاربر فراهم کرده و کار را برای کاربر ساده‌تر می‌کند. اندازه لنز ثابت این دوربین ۳٫۶ میلی‌متر است که دارای زاویه دید ۸۹٫۹ درجه است. این دوربین دارای حسگر دوربین یا سنسور CMOS 27/1 اینچی است.

فناوری DNR یا کاهش نویز در شب از تکنولوژی‌های به کار رفته در این دوربین محسوب می‌شود. BLC، DWDR و ICR DAY/NIGHT از دیگر تکنولوژی‌هایی است که برای بهبود کیفیت تصاویر در دوربین داهوا در نظر گرفته شده است. برخورداری از استانداد IP67، این دوربین را برای استفاده در محیطی که احتمال نفوذ رطوبت و یا گرد و خاک دارد را فراهم می‌کند. قابلیت بزرگنمایی دیجیتال از دیگر ویژگی‌های این دوربین محسوب می‌شود. این دوربین مجهز به میکروفون داخلی بوده و قابلیت ضبط صدای محیط را نیز داشته باشد.

برای راه‌اندازی و تأمین انرژی این دوربین، کافیست آن را به برق ۱۲ ولت DC  متصل نمایید. این دوربین مداربسته دارای منوی OSD است. منوی OSD مخفف On Screen Display منویی است که از طریق utc کنترل می شود. utc مخفف Up The Coax یک راه ارتباطی برای دسترسی سریع به منوی تنظیمات دوربین مداربسته دام از طریق کابل کواکسیال صورت است و این قابلیت فقط در دوربین های آنالوگ و آنالوگ HD به کار میرود و دارای خروجی HD و SD می باشد و همچنین تصویر را از راه دور با بالاترین سرعت و در زمان واقعی انتقال می‌دهد.

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ DAHUA HAC-HDW1200EM-A

دوربین مدار بسته قیمت خوبی در فروشگاه آوازک دارد. از عوامل مؤثر در قیمت دوربین مدار بسته می‌توان برند، انواع فناوری و تکنولوژی‌های به کار رفته در دوربین، برخورداری از استاندارد‌های حفاظتی، کیفیت دوربین، نوع لنز و اندازه آن را نام برد. شما می‌توانید دوربین مداربسته ارزان را از فروشگاه آوازک تهیه نمایید.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DAHUA HAC-HDW1200EM-A

برای خرید دوربین مدار بسته و دیگر تجهیزات سیستم امنیتی، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر دوربین مدار بسته نظارتی و امنیتی مراجعه نمایید. فروشگاه آوازک از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده سیستم امنیتی و تجهیزات مرتبط با آن است که با سابقه طولانی و کیفیت بالای کالا‌های عرضه کننده، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

جهت اطلاع از موجودی دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DAHUA HAC-HDW1200EM-A و دریافت مشاوره از کارشناسان خبره آوازک با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۰۵۰ تماس حاصل فرمایید. با ما در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی

برند

نوع دوربین

آنالوگ

مشخصات ظاهری

دام

نوع اتصال

با سیم

رزولوشن

mp 2

نوع لنز

ثابت

اندازه لنز

mm 3.6

زاویه دید

۸۹٫۹ درجه

میکروفون داخلی

دارد

کلاس حفاظتی

IP 67

منبع تغذیه

12 ولت DC

کشور سازنده

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DAHUA HAC-HDW1200EM-A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *