دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-1200EMP-A

ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • نوع دوربین: آنالوگ
  • مشخصات ظاهری: دام
  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • رزولوشن: mp 2
  • نوع لنز: ثابت
  • اندازه لنز: mm 3.6
  • میکروفون داخلی: دارد
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-1200EMP-A  از انواع دوربین دام محسوب می‌شود و بیشتر به عنوان دوربین سقفی شناخته می‌شود. این دوربین دارای سنسور یا حسگر دوربین CMOS با کیفیت ۲ مگاپیکسل است. دوربین داهوا HAC-1200EMP-A، دارای لنز ثابت با اندازه ۳٫۶ میلی‌متری می‌باشد. جهت ضبط صدای محیط، این دوربین به میکروفون داخلی مجهز است. از تکنولوژی‌های به کار رفته در این دوربین مدار بسته می‌توان قابلیت‌های Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC, 2DNR را نام برد که موجب افزایش کیفیت تصاویر دریافتی می‌شوند.

این دوربین با برخورداری از Automatic Gain Control یا ( AGC ) می‌تواند به صورت خودکار مقدار روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری کرده و در صورتی که شدت نور محیط کمتر باشد، به صورت اتوماتیک سیگنال ویدئویی را تقویت کرده تا کاهش نور محیط را جبران کند. تکنولوژی TVL که برای نمایش تفکیک پذیری تصاویر به کار می‌رود، از دیگر قابلیت‌های این دوربین محسوب می‌شود. لازم است بدانید که هر چه مقدار TVL آن بیشتر باشد، توانایی دوربین در نمایش جزئیات بیشتر است.

نوع اتصال این دوربین، اتصال باسیم از طریق کابل BNC است. قابلیت بزرگنماییی دیجیتال از دیگر قابلیت‌های این دوربین به شمار می‌رود که امکان زوم کردن بر روی تصویر را در مواقع لزوم فراهم می‌کند. قابلیت دید در شب این دوربین از طریق ال ای دی‌های SMART IR با اندازه ۵۰ میلی‌متری است. جنس بدنه این دوربین با دارا بودن استاندارد حفاظتی  IP67، مقاوم بوده و با وجود اینکه بیشتر مناسب استفاده در فضای داخلی و سقف است، می‌توان آن را در فضایی که احتمال نفوذ رطوبت یا گرد و خاک وجود دارد نیز نصب کزد.

منبع تغذیه این دوربین ۱۲ ولت DC بوده و برای راه‌اندازی آن کافیست این دوربین را به برق ۱۲ ولت متصل نمایید.

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-1200EMP-A

دوربین مدار بسته قیمت مناسب‌تری نسبت به دوربین تحت شبکه دارد. عوامل زیادی در تعیین قیمت دورببن مدار بسته مؤثر هستند. به طور کلی باور عمومی بر این است که نصب و استفاده از دوربین آنالوگ مقرون به‌صرفه است اما اگر هزینه‌های جانبی برای کابل کشی و ذخیره و انتقال داده دوربین آنالوگ را در نظر بگیرید، به این نتیجه خواهید رسید که نصب دوربین تحت شبکه از لحاظ اقتصادی بهتر است. همچنین امنیت داده‌ها یا تصاویر از دیگر مواردی است که باید به آن توجه نماید. دوربین تحت شبکه، امکان انتقال تصاویر برای کاربران بیشتری را در بستر شبکه فراهم می‌کند و در صورتی که یکی از کاربران تصاویر را از دست دهد، می‌توان تصاویر را منتقل کرد.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-1200EMP-A

برای خرید دوربین مدار بسته شما می‌توانید روی فروشگاه آوازک حساب باز کنید. فروشگاه اوازک یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده سیستم امنیتی و نظارتی در بازار محسوب می‌شود. این فروشگاه با فروش دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه ضبط کننده ویدیویی و دیگر تجهیزات مربوط به نصب و راه‌اندازی سیستم امنیتی در خدمت شماست. برای دریافت مشاوره از کارشناسان خبره آوازک، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۰۵۰ تماس حاصل فرمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

نوع دوربین

آنالوگ

مشخصات ظاهری

دام

نوع حسگر تصویر

CMOS

رزولوشن

mp 2

نوع لنز

ثابت

اندازه لنز

mm 3.6

میکروفون داخلی

دارد

نوع اتصال

با سیم

قابلیت بزرگنمایی

دارد

قابلیت دید در شب

دارد

کلاس حفاظتی

IP 67

منبع تغذیه

12 ولت DC

کشور سازنده

چین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-1200EMP-A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *