سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS با استفاده از معماری باز طراحی شده است و شما می‌توانید این سیستم صوتی کنفرانس با قابلیت اتو ترک را با مدل‌های مختلف مانند حلقه‌ای، خطی و یا ستاره سیم کشی کنید. این قابلیت سیستم کنفرانس به کاربر امکان نصب و قرار دادن کنسول‌های ترجمه را در هر جایی که بخواهد می‌دهد. علاوه بر آن انواع اپلیکیشن و برنامه‌ها را می‌توان بر روی آن پیاده‌سازی کرده و به ارتقاء کیفیت کنفرانس یا همایش خود کمک کرد.

این سیستم کنفرانس دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و هر آنچه که کاربران از آن انتظار دارند را برآورده می‌سازد. از قابلیت‌های این سیستم کنفرانسی می‌توان به کنترل دوربین، قابلیت ارتباطات به زبان‌های خارجی،رأی گیری به وسیله مرکز کنترل اشاره کرد. سیستم صوتی اتاق کنفرانس بیر داینامیک، با طراحی زیبا و کاربر پسند خود و کارکرد‌های گسترده، ضامن برگزاری جلسه کنفرانس به بهترین نحو می‌باشد.

با توجه به پروژه‌های مختلف امکان استفاده از قابلیت‌های سیستم کنفرانس بیرداینامیک، مانند نحوه چیدمان میکروفون‌ها، سیستم رأی گیری و سیستم مترجم همزمان به دلخواه کاربر وجود دارد. قابلیت شناسایی اعضا از دیگر امکانات این سیستم کنفرانس محسوب می‌شود که از طریق ID کارت‌خوان انجام شده و اسم کاربران را خوانده و از طریق نرم افزار نمایش می‌دهد. سیستم کنفرانس دیجیتال بیر داینامیک قابلیت برنامه نویسی را دارد و می‌توان عملکرد‌های بسیاری را روی آن پیاده کرد.

امکان برگزاری چند جلسه به صورت همزمان از ویژگی‌های منحصر به‌فرد سیستم کنفرانسی بیرداینامیک است که از طریق آن می‌توان سالن‌ها را به یکدیگر متصل کرده و یا جدا نمود. قابلیت چیدمان اتاق از دیگر ویژگی‌های سیستم صوتی بیرداینامیک است.

مشخصات سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS

  • قابلیت اضافه کردن ۱۰۰۰ میکروفون
  • دارای کلید قطع و وصل بر روی میکروفون
  • دارای ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن و یا خاموش بودن میکروفون
  • مجهز به خروجی هدفون برای استفاده از سیستم مترجم همزمان

قیمت سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS

سیستم سالن کنفرانس مانند دیگر تجهیزات صوتی، با توجه به قابلیت‌ها و امکانات خود قیمت گذاری می‌شود. برای آگاهی از قیمت سیستم کنفرانس صوتی با فروشگاه آوازک تماس حاصل فرمایید.

خرید سیستم کنفرانس BEYERDYNAMIC MCS

برای خرید سیستم صوتی اتاق کنفرانس به فضای مورد استفاده و قابلیت‌های مرکز کنترل و میکروفون شرکت کننده و میکروفون ریاست و میزان تناسب و هماهنگی آن با کاربری مورد انتظار خود توجه نمایید. برای خرید سیستم کنفرانس ارزان با فروشگاه اینترنتی آوازک تماس حاصل فرمایید.

سیستم کنفرانس بیرداینامیک سری MCS دارای مدل‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به MCS D-200 و MCS D-3171 اشاره کرد.

فوشگاه آوازک نمایندگی بیرداینامیک در ایران است که تأمین کننده محصولات بیرداینامیک مانند هدفون، میکروفون و سیستم کنفرانس بیرداینامیک بوده و شما می‌توانید برای خرید تجهیزات صوتی مورد نیاز خود به این فروشگاه مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع از موجودی سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS و دریافت مشاوره در زمینه خرید سیستم صوتی با فروشگاه اینترنتی آوازک به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

نوع صفحه نمایش

LED

کشور سازنده

آلمان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم کنفرانس بیر داینامیک BEYERDYNAMIC MCS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *