مایع جرم گیر و شفاف کننده نوک هویه اف ال دی FLD

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

مایع جرم گیر و شفاف کننده نوک هویه اف ال دی FLD حاوی قلع بوده و برای قلع اندود کردن برد، نوک هویه  و سیم‌ها در قطعات الکتریکی و الکترونیکی به کار می‌رود. حتی اگر بهترین هویه برای لحیم کاری را در اختیار داشته باشید، برای بهبود کیفیت لحیم کاری به ابزار جانبی لحیم کاری مانند تمیز کننده نوک هویه، قلع کش و احیا کننده نوک هویه نیاز دارید. نوک هویه در اثر استفاده طولانی ممکن است دچار اکسایش شده و نوک هویه اصطلاحاً سیاه شود. اکسایش و سیاه شدن نوک هویه ، کاریی ان را کاهش داده و در نهایت کیفیت لحیم کاری را پایین خواهد آورد. در این صورت برای ارقاء کارایی نوک هویه و انجام لحیم کاری تمیز، باید نوک هویه را تمیز کرد. مایع جرم گیر اف ال دی، جرم‌های موجود بر روی نوک هویه را پاک کرده و باعث شفافیت نوک هویه می‌شود.

قیمت مایع جرم گیر و شفاف کننده نوک هویه اف ال دی FLD

مایع جرم گیر نوک هویه، از ابزار جانبی لحیم کاری محسوب می‌شود. قیت ست ابزار لحیم کاری و ابزار جانبی آن، مناسب است. برای اطلاع از قیمت شفاف کننده نوک هویه اف ال دی با فروشگاه آوازک تماس حاصل فرمایید.

خرید مایع جرم گیر و شفاف کننده نوک هویه اف ال دی

برای خرید مایع جرم گیر نوک هویه، کافیست به فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات الکترونیک مراجعه کرده و مایع شفاف کننده مورد نظر خود را خریداری نمایید. امکان خرید بهترین جرم گیر نوک هویه ارزان قیمت از فروشگاه آوازک برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

انواع تمیز کننده نوک هویه با جنس‌های مختلفی در بازار موجود است که از آن جمله می‌توان به اسفنج نسوز پاک کننده نوک هویه، سیم نسوز و سمباده اشاره کرد. استفاده از تمیز کننده نوک هویه، با حذف آلودگی و اجرام از نوک هویه، باعث طول عمر نوک هویه خواهد شد.

جهت آگاهی از موجودی مایع شفاف کننده نوک هویه FLD با فروشگاه آوازک به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید. فروشگاه آوازک با فروش هویه حرفه ای، سیم لحیم مایع، خمر فلاکس لیوانی، شمش قلع، تمیز کننده نوک هویه و احیا کننده نوک هویه و دیگر تجهیزات الکترونیک مانند ابزار اندازه‌گیری پارامتر‌های فیزیکی و الکترونیکی در خدمت مشتریان گرامی است. با ما در تماس باشید.

توضیحات تکمیلی

برند

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایع جرم گیر و شفاف کننده نوک هویه اف ال دی FLD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *