آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم CEM DT-9380

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم CEM DT-9380 ولتاژ و جریان متناوب AC، مقاومت، خازن و دما را اندازه‌گیری می‌کند. آمپرمتر کلمپی دیجیتال سم DT-9380 ولتاژ را تا ۱۰۰۰ ولت، ظرفیت خازن تا ۱۰۰ میکرو فاراد، فرکانس تا ۱۰ کیلو هرتز، مقاومت تا ۴۰ مگا اهم و دما را در بازه ۵۰- تا ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌کند. دهانه فک یا بازو‌های فک آمپرمتر دیجیتال به اندازه ۴۸ میلی‌متر برای اندازه‌گیری شدت جریان به صورت غیر تماسی، باز می‌شود. آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم به دلیل دارا بودن کلاس حفاظتی CAT III 1000V و CAT IV 600V در برابر شوک الکتریکی محافظت می‌شود.

با استفاده ار آمپرمتر کلمپی سم DT-9380، تست محدوده NCV به روش غیر تماسی امکان‌پذیر است. تست پیوستگی با بیزر، تست دیود، تست باتری و تست پایه‌های ترانزیستور، از دیگر تست‌های قابل اندازه‌گیری توسط آمپرمتر کلمپی ۱۰۰۰A سم محسوب می‌شود. کلمپ آمپرمتر دیجیتال سم، برای استفاده در محیط‌های تاریک دارای چراغ‌قوه است. همچنین نور پس زمینه صفحه نمایش LCD دستگاه، امکان خوانش اطلاعات در فضا‌های کم‌نور را فراهم کرده است. نمایش کمترین و بیشترین مقادیر اندازه‌گیری شده و امکان data hold و قابلیت اندازه‌گیری TRUE RMS از دیگر ویژگی‌های این آمپرمتر کلمپی دیجیتال محسوب می‌شود. دقت و سرعت بالای اندازه‎گیری، سهولت در استفاده، کیفیت قطعات و قابل حمل بودن، این آمپرمتر کلمپی را در ردیف پرفروش‌ترین آمپرمتر‌های کلمپی قرار داده است.

مشخصات فنی آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم CEM DT-9380

  • محدوده اندازه‌گیری ولتاژ: ۰ تا ۱۰۰۰ ولت
  • محدوده اندازه‌گیری ظرفیت خازن: ۰ تا ۱۰۰ میکرو‌فاراد
  • محدوده اندازه‌گیری فرکانس: ۰ تا ۱۰ کیلو هرتز
  • محدوده اندازه‌گیری مقاومت: ۰ تا ۴۰ مگا اهم
  • محدوده اندازه‌گیری دما: ۵۰- تا ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد
  • مجهز به چراغ قوه برای استفاده در فضای تاریک
  • تست دیود
  • تست بیزر
  • دارای بازوی کلمپ ۴۸ میلی‌متری
  • اندازه‌گیری دما با استفاده از پراب تیپ k

قیمت آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم CEM DT-9380

آمپرمتر کلمپی در واقع دستگاهی چند‌منظوره برای اندازه‌گیری پارامتر‌های مختلف می‌باشد. علی‌رغم محدوده کاربردی گسترده آمپرمتر کلمپی، این دستگاه از رنج قیمتی مناسبی در بازار برخوردار است. اما به دلیل نوسانات نرخ ارز، تعیین قیمت دقیق آمپرمتر دیجیتال کلمپی سم، با دشواری روبروست. برای آگاهی از قیمت روز کلمپ آمپرمتر دیجیتال سم با فروشگاه اینترنتی آوازک به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید.

خرید آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم DT-9380

برای خرید کلمپ آمپرمتر دیجیتال سم، آشنایی با مشخصات آمپرمتر الزامی است. محدوده گسترده اندازه‌گیری پارامتر‌ها، دقت اندازه‌گیری، طراحی مناسب و قابل حمل بودن، برند و قیمت آمپرمتر از جمله المان‌هایی است که باید برای خرید این دستگاه، مورد توجه قرار داد.

توضیحات تکمیلی:

در حقیقت آمپرمتر کلمپی، ترکیبی از مولتی‌متر و یک سنسور برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی است. ویژگی اصلی و دلیل ساخت آمپرمتر کلمپی، اندازه‌گیری جریان AC و DC است که با استفاده از انبر یا فک آمپرمتر انجام می‌شود. آمپرمتر کلمپی، جریان عبوری از سیم را با اندازه‌گیری میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط جریان عبوری از سیم، به روش غیر تماسی اندازه‌گیری می‌کند. این کار توسطفک یا انبر آمپرمتر کلمپی انجام می‌شود. سایر پارامتر‌ها را به وسیله پراب تیپ K اندازه‌گیری می‌کند.

برای آگاهی از موجودی و سفارش با فروشگاه آوازک تماس حاصل فرمایید. فروشگاه آوازک با فروش مولتی متر دیجیتال، میگر دیجیتال، آمپرمتر دیجیتال، ترمومتر لیزری، بادسنج فنجانی، دستگاه صدا سنج دقیق، دستگاه ترموویژن حرارتی، سیم لحیم ارزان، روغن لحیم کاری، نوک هویه نسوز و هویه حرفه ای در خدمت مشتریان ارجمند است. با آوازک لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC 1000A سم CEM DT-9380”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *