LCR سنج حرفه ای سم CEM DT-9935

ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • کشور سازنده: چین
  • وزن: 360gr
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

LCR سنج حرفه ای سم CEM DT-9935 برای اندازه‌گیری پارامتر‌های مقاوت، سلف و خازن با دقت و سرعت بالا، استفاده می‌شود. در صورت تمایل به خرید دستگاه ال سی آر متر ، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی کسب کنید. خازن، سلف و مقاومت، سه مصرف‌کننده در سیستم الکتریکی هستند که مقادیر آنها با LCR متر اندازه‌گیری می‌شود. ال سی آر سنج حرفه‌ ای سم، مقدار سلف را در بازه ۲۰ میکرو هانری تا ۲۰۰۰۰ هانری، مقدار خازن را در محدوده ۲۰ پیکو فاراد تا ۲۰ میلی فاراد و مقاومت را در گستره ۲۰ اهم تا ۲۰۰ مگا اهم می‌سنجد. LCR سنج حرفه ای سم، اندازه‌گیری مقادیر بالا را با استفاده از ۴ پراب کلوین انجام می‌دهد. LCR متر سی ای ام، دارای نشانگر بار اضافی اس و کاربر را در صورت بار اضافی و یا کم شدن میزان شارژ باطری، هشیار می‌کند. این ال سی آر سنج حرفه ای، سبک‌وزن بوده و دارای استند است و برای حمل و نقل و جا به‌جایی مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

مشخصات فنی LCR سنج حرفه ای سم CEM DT-9935

  • محدوده اندازه‌گیری سلف: ۲۰ میکرو هانری تا ۲۰۰۰۰ هانری
  • محدوده اندازه‌گیری خازن: ۲۰ پیکو فاراد تا ۲۰ میلی فاراد
  • محدوده اندازه‌گیری مقاومت: ۲۰ اهم تا ۲۰۰ مگا اهم
  • مجهز به نشانگر شارژ کم باطری
  • قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه
  • فرکانس تست: تا ۱۰۰ کیلو هرتز
  • دارای استند
  • مجهز به نشانگر بار اضافی
  • وزن: ۳۶۰ گرم

قیمت LCR سنج حرفه ای سم DT-9935

LCR سنج حرفه ای سم CEM DT-9935، دستگاهی همه کاره و کاربردی برای مهندسان برق و کسانی است که با برق سر و کار دارند. با توجه به قابلیت‌های گسترده این محصول و تخصصی بودن، قیمت دستگاه ال سی آر متر در بازار متفاوت است. شما می‌توانید ال سی آر متر حرفه ای سم و دیگر تجهیزات تخصصی اندازه‌گیری پارامتر‌های الکتریکی و فیزیکی و سیستم صوتی را به دو روش نقدی و اقساطی از فروشگاه آوازک تهیه نماید. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی، کافیست به قسمت خرید اقساطی رفته و از روش‌های پیشنهادی آوازک، یکی را انتخاب نمایید.

خرید LCR سنج حرفه ای CEM DT-9935

از نکاتی که در هنگام خرید LCR سنج باید در نظر بگیرید، گسترده پارامتر‌های قابل اندازه‌گیری، امکان اندازه‌گیری خودکار، فرکانس تست، برند و قیمت ال سی آر سنج است.

توضیحات تکمیلی

LCR متر یا LCR سنج از ابزار آلات الکتریکی چند کاره محبوب مهندسان و دانشجویان برق به شمار می‌رود. LCR متر یا LCR سنج، انواع مختلفی دارد. ال سی آر سنج قدیمی آنالوگ بودند و با استفاده از یک صفحه مدرج و عقربه، مقادیر اندازه‌گیری شده را نمایش می‌داد. انواع LCR جدیدتر آلالوگ هستند. در ال سی آر دیجیتال، صفحه نمایش ال سی دی، جای صفحه مدرج را گرفته و اعداد و ارقام به صورت دیجیتالی نمایش داده می‌شود. انواع LCR سنج دیجیتال از دقت و سرعت بالاتری نسبت به نمونه‌های آنالوگ برخوردار هستند و طبیعتاً قیمت بیشتری نیز دارند. ال سی آر سنج از لحاظ ابعاد به دو دسته رومیزی و دستی تقسیم‌ می‌شوند. LCR سنج دستی، سبک‌وزن و قابل حمل بوده و قابل شارژ است. این نوع ال سی آر سنج دارای USB بوده و همیشه در دسترس کاربران قرار دارد. LCR متر رومیزی، نسبت به نوع دستی، سنگین‌تر است اما دقت و سرعت بالایی دارد. برای روشن شدن ال سی آر سنج رومیزی باید آن را به برق شهری متصل کرد و برای سهولت در استفاده، پایه استند برای قرار گیری روی میز دارد.

برای آگاهی از موجودی و سفارش ال سی آر متر با فروشگاه اینترنتی آوازک به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان خبره ما از شنبه تا چهارشنبه از ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه‌ها ز ۹ الی ۱۴ آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

توضیحات تکمیلی

برند

کشور سازنده

چین

وزن

360gr

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “LCR سنج حرفه ای سم CEM DT-9935”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *