نوک هویه کاتری یاکسون مدل YAXUN- YX-203KS

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

نوک هویه کاتری یاکسون مدل YAXUN- YX-203KS مخصوص هویه‌های یاکسون و ساخت چین است. در صورتی که تمایل به خرید هویه یا خرید نوک هویه را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوک هویه کاتری، با ما همراه باشید. هویه در کنار سیم لحیم و روغن لحیم، از مهم‌ترین ابزار لحیم‌کاری در تعمیر و اصلاح قطعات الکترونیکی محسوب می‌شود. هویه از دو بخش دسته و میله ساخته می‌شود. دسته هویه عایق است و المنت که نقش تولید گرما را دارد، در مغزی میله هویه قرار دارد. نوک هویه در بخش انتهایی میله هویه قرار می‌گیرد. هویه‌ها معمولاً دارای قابلیت تعویض نوک هستند. زیرا در اثر استفاده طولانی و یا اکسید و سیاه شدن، نوک هویه کارایی خود را از دست می‌دهد. با قابلیت تعویض نوک هویه، از هزینه برای خرید هویه جدید بی‌نیاز خواهید شد.

نوک هویه انواع مختلفی دارد که نوک صاف یا تخت، نوک کج و نوک کاتری از آن جمله می‌باشند. برای نگهداری از نوک هویه و داشتن عمر طولانی، باید از اکسید شدن نوک هویه جلوگیری کرد. تمیز کردن نوک هویه بعد از هر بار استفاده با سیم ظرف‌شویی، اسفنج نسوز و نوک پاک، قلع اندود کردن نوک هویه بعد از اتمام کار و عدم وارد آوردن فشار فیزیکی به آن، باعث پیشگیری از سیاه شدن و اکسید شدن نوک هویه می‌شود. نوک هویه کاتری یاکسون با طراحی زیبا و به رنگ طلایی به بازار عرضه شده است. از نوک هویه کاتری یاکسون مدل YAXUN- YX-203KS در تعمیرات قطعات الکترونیکی موبایل، تبلت و دیگر تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شود.

برای آگاهی از قیمت نوک هویه کاتری یاکسون مدل YAXUN- YX-203KS و سفارش، با شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید. فروشگاه آوازک با فروش روغن لحیم، سیم لحیم ارزان، هویه حرفه ای و دیگر تجهیزات الکترونیکی و همچنین ابزار اندازه گیری الکتریکی، در خدمت مشتریان ارجمند است. شما می‌توانید در فروشگاه آوازک محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید، با مشخصات و قابلیت‌های آن آشنا شوید، با دیگر رقبا مقایسه کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. با آوازک لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

چین

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوک هویه کاتری یاکسون مدل YAXUN- YX-203KS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *