نوک هویه سرکج گرداک مدل GORDAK 900M-T-IS

ویژگی‌های محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

نوک هویه سرکج گرداک مدل GORDAK 900M-T-IS برای قرار‌گیری در انتهایی ترین بخش دستگاه‌های باد گرم یا همان هویه طراحی و ساخته شده است. اگر قصد خرید هویه و نوک هویه را دارید، باید بدانید کدام نوع نوک هویه برای کاربری مورد انتظار شما، مناسب‌تر است. نوک هویه سرکج به دلیل قابلیت تنظیم زاویه دست هنگام کار، بهترین گزینه برای کارهای ریز و حساس هستند. از نوک هویه سرکج، در تعمیرات موبایل و تبلیت و گجت‌های مختلف استفاده می‌شود.
هویه یا دستگاه باد گرم از رایج‌ترین ابزار لحیم‌کاری است. لحیم‌کاری به معنای عام همان جوشکاری محسوب می‌شود. برای اتصال دو قطعه متفاوت از لحیم‌کاری استفاده می‌شود. دستگاه هویه یا دستگاه باد گرم، از دو قسمت دسته و میله تشکیل می‌شود. برای لحیم‌ کاری، المنت که داخل دسته دستگاه قرار دارد، گرم شده و گرما را به نوک هویه ارسال می‌کند. با گرفتن نوک هویه بر روی سیم لحیم، سیم لحیم ذوب شده و دو قطعه مورد نظر به هم متصل می‌شوند.

برای آگاهی از موجودی و سفارش با شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی آوازک با نقد، بررسی، مشاوره و خرید تجهیزات الکترونیک، از با‌سابقه‌ترین فروشگاه‌های ابزار الکترونیک در بازار محسوب می‌شود. آوازک با فروش هویه، روغن لحیم کاری، سیم لحیم ارزان و دیگر تجهیزات الکترونیکی در خدمت مشتریان گرامی است. با آوازک لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوک هویه سرکج گرداک مدل GORDAK 900M-T-IS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *