آمپلی فایر کرون مدل CROWN- MA 12000i

ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • تعداد کانال: 2 کانال
  • رک مونت:
  • کشور سازنده: امریکا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

آمپلی فایر کرون مدل CROWN- MA 12000i دوکاناله و از سری مجبوب‌ترین آمپلی فایر‌های کرون محسوب می‌شود. سیستم خنک‌کننده این آمپلی فایر در زمان نوسانات جریان برق، از سوختن برد آمپلی فایر ممانعت می‌کند. آمپلی فایر کرون به راحتی در رک قرار می‌گیرد و به نظم محیطی می‌افزاید. کار تقویت سیگنال‌های صوتی با استفاده از آمپلی‌فایر به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. چون صدای ورودی با ترکیب و تغییر دامنه سیگنال‌ها کمی تضعیف شده و برای خروج از سیستم، مناسب نیست. امروزه پیدا کردن محصول مورد نظر، با توجه به تعدد مدل‌ها و تولید‌کنندگان، با کمی دشواری رو‌به‌رو است. آشنایی با مشخصه‌های هر محصول، دایره انتخاب را محدود‌تر کرده و کار خرید را آسان خواهد کرد. برای خرید آمپلی فایر، مهم‌ترین پارامتر‌ها، توان خروجی، تعدد ورودی و خروجی، کلاس آمپلی فایر، برند و حتی قیمت آمپلی فایر هستند. ما امروز قصد داریم آمپلی فایر کرون مدل CROWN- MA 12000i را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا از این آمپلی فایر دو کاناله، اطلاعات جامعی کسب کنید.

مشخصات فنی آمپلی فایر کرون مدل CROWN- MA 12000i

  • رک مونت
  • تعداد کانال: دو کانال
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده

برای آگاهی از موجودی و سفارش این آمپلی فایر چند کاناله با شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل فرمایید. فروشگاه آوازک با فروش باند اکتیو و پسیو، پاورمیکسر صدا و میکسر حرفه ای، میکروفون پادکست، پایه باند اکتیو و پسیو و دیگر تجهیزات جانبی سیستم صوتی، در خدمت مشتریان گرامی است.

آوازک خدمات گسترده دیگری نیز برای جلب رضایت مشتریان خود دارد. برای مثال شما می‌توانید تعمیر پاور میکسر یا تعمیر دیگر تجهیزات صوتی خود را به واحد فنی ما بسپارید. همچنین نصب سیستم صوتی رستوران، کافی شاپ، خانه‌های هوشمند، باشگاه‌ها، هتل‌ها، مدارس، مساجد و … از دیگر خدمات آوازک محسوب می‌شود.

در آوازک روش‌های متفاوتی برای پرداخت هزینه خرید پیش‌بینی شده است. شما می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی پرداخت بانک ملی و با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن، وجه مورد نظر را پرداخت کنید. امکان کارت‌به‌کارت کردن وجه مورد نظر نیز، فراهم شده است. برای خرید آمپلی فایر قسطی، کافیست به قسمت خرید اقساطی رفته و بعد از مطالعه روش‌های موجود، با توجه به شرایط مالی خود، اقدام به خرید نمایید. با آوازک لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

تعداد کانال

2 کانال

رک مونت

کشور سازنده

امریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آمپلی فایر کرون مدل CROWN- MA 12000i”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *