میکروفن داینامیک بیرداینامیک مدل TGV70d

ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • نوع میکروفن: داینامیک
  • آمپدانس: 280 اهم
  • درگاه ارتباطی: XLR
  • فرکانس پاسخ گویی: 25H-18KHz
  • فیلتر نرم‌کنندگی صدا:
  • فیلتر برش فرکانس‌ پایین:
  • حساسیت: 54.5 dB
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

توضیحات

اگر به دنبال خرید یک میکروفون وکال و اجرای زنده خوب هستید، حتما میکروفون داینامیک بیرداینامیک مدل TG V70 s را مد نظر قرار دهید. این میکروفون از جمله میکروفون های سری Touring Gear از کمپانی مشهور آلمانی بیرداینامیک است.

سری TG V70 نسبت به سری TG V50 و TG V30 هم ویژگی های فنی بهتری دارد و هم ظاهری زیباتر.
بسیاری از افرادی که از این میکروفون پرطرفدار استفاده می‌کنند، صدای آن را پرقدرت و صاف و تفکیک شده توصیف می‌کنند.
میکروفون داینامیک بیرداینامیک مدل TG V70 s یک ویژگی جذاب دارد و آن، داشتن محافظ کپسول کاهنده نویز ناشی از تماس است. یعنی اگر فردی در اجرای زنده، میکروفون باسیم را در دستان خود جابجا کند، مشکل نویز را تجربه نمی‌کند. در این میکروفون، از فناوری پیشرفته SCT استفاده شده است.
زمانی که از این فناوری در میکروفونی استفاده می‌شود نباید نگران صداهایی مانند نویزهای ایجاد شده بر اساس حرکت و یا کشیده شدن دست روی آن بود.
یکی دیگر از ویژگی‌های این میکروفون که باعث می‌شود طرفداران بیشتری را به خود جلب کند، طراحی مستحکم بدنه است. از آنجایی که الگوی قطبی میکروفن TG V70 s هایپر کاردیویید است، ازآن برای خوانندگی، مداحی، سخنرانی و خبرنگاری و به طور کلی اجراهای لایو استفاده می‌شود. وقتی یک میکروفون الگوی قطبی هایپرکاردیویید دارد، یعنی می‌تواند صداهای مزاحم اطراف و نویزهای آن را فیلتر کند.
فیلتر High Pas این میکروفون باسیم باعث می‌شودکه در صورتی که از آن در کنار صدای بیس اشباع شده استفاده کنید، صدایی بسیار باکیفیت و پرقدرت داشته باشید، حتی وقتی از کنترل صدای میکسر صدا استفاده نمی‌کنید. در صورتی که صدای زیری دارید اما می‌خواهید صدای بیس حجیم ارائه دهید این محصول برای شما مناسب است.
محدوده فرکانسی این میکروفون پرفروش بین ۲۵ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز است و این یعنی می‌توانید از آن برای هر وسعت صدایی استفاده کنید.
در نهایت یکی دیگر از ویژگی های این میکروفون باکیفیت، مجهز بودن آن به سوییچ روشن/ خاموش بدون صدا یا همان دارا بودن سیستم نویزلس است. یعنی زمانی که این میکروفون را روشن و خاموش می‌کنید صدای مهیب و نویز نخواهید شنید.
اگر چه قیمت میکروفون TG V70 s بیداینامیک در میان رنج متوسط به بالاست اما با توجه به کیفیت، می‌توان گفت که از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

در صورتی که قصد خرید میکروفون بیسیم، هدمیک، یقه ای، رومیزی، کابل میکروفون، پایه میکروفون و دیگر تجهیزات صوتی را دارید می‌توانید روی آوازک حساب ویژه باز کنید. امکان خرید قسطی و نقدی از آوازک مهیاست. همچنین می‌توانید تعمیر تجهیزات صوتی خود را نیز به واحد فنی آوازک بسپارید.

توضیحات تکمیلی

برند

نوع میکروفن

داینامیک

آمپدانس

280 اهم

درگاه ارتباطی

XLR

فرکانس پاسخ گویی

25H-18KHz

فیلتر نرم‌کنندگی صدا

فیلتر برش فرکانس‌ پایین

حساسیت

54.5 dB

الگو قطبی

Hypercardioid

وزن

345 گرم

جنس بدنه

آلومینیوم

اقلام همراه

گیره میکروفون، کیف

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن داینامیک بیرداینامیک مدل TGV70d”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: BeyerDynamic TGV70d