میکروفون بیسیم UHF زیکو مدل Zico U-100H

ZICO Wireless Microphone U-100H
(دیدگاه 2 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • برند:
  • نوع میکروفن: بیسیم دستی, UHF
  • درگاه ارتباطی: TRS
  • فرکانس پاسخ گویی: 80Hz-15KHz
  • فیلتر نرم‌کنندگی صدا:
  • فیلتر برش فرکانس‌ پایین:
  • منبع تغذیه: آداپتور, باطری قلمی 1.5 ولتی
  • الگو قطبی: unidirectional
3 سال گارانتی زیکو
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی آوازک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی آوازک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی آوازک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

7,416,101 تومان


توضیحات

میکروفون بیسیم UHF زیکو مدل Zico U-100H یکی از محبوب‌ترین محصولات کمپانی زیکو  می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان و ساخت کشور کره جنوبی است. برد این میکروفن در فضای باز نزدیک به ۸۰۰ متر است یعنی شما یه راحتی می توانید در فضاهایی که احتیاج به برد بسیار بالا دارید از این میکروفن با خیال راحت استفاده کنید. U-100H تنها میکروفن یک کانالی است که دارای دو آنتن می باشد و این موضوع این میکروفن را منحصر به فرد کرده است.

میکروفن بیسیم مدل U-100H در باند UHF قرار دارد به همین سبب باعث می شود که شما روی این خط نویز نداشته باشید و همچنین در موارد خاص که امکان تداخل فرکانس پیش آید شما به راحتی بتوانید فرکانس را تغییر دهید.

این میکروفن مجهز به TRUE DIVERSITY می باشد. true diversity به این معناست که حتی زمانی که شما در حرکت باشید، حتی با بالاترین سرعت، صدایتان قطع نخواهد شد و هیچ تداخلی روی صدای شما ایجاد نخواهد کرد.

این میکروفن بیسیم امکان تغییر ۱۲۴ فرکانس دارد و انتخاب اکثر صدابرداران، خوانندگان، مداحان و سخنرانان است. میکروفن بیسیم U-100H با سه سال گارانتی شرکت زیکو و ده سال خدمات پس از فروش همراه است که خیال مشتریان این برند تا حد زیادی آسوده باشد.

شما می‌توانید این میکروفون را برای سیستم صوتی مسجد، هیئت، تالار و سالن مراسم و حتی مدرسه خود خریداری کرده و با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

برای خرید میکروفن بی سیم  Zico می توانید با فروشگاه آوازک به شماره 02191016050 تماس حاصل فرمایید. فروشگاه آوازک علاوه بر عرضه تجهیزات سیستم صوتی، اقدام به مشاوره، نصب و راه‌اندازی سیستم صوتی نیز می‌نماید. اگر تمایل دارید برای پاساژ، تالار، سالن کنفرانس، مغازه، مسجد، مدرسه، دانشگاه و یا هیئت خود سیستم صوتی نصب نمایید، کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

کارشناسان خبره ما با اعلام آمادگی شما در مکان مورد نظر حضور یافته و بهترین سیستم صوتی را با بهترین قیمت ممکن برای شما نصب و راه‌اندازی می‌نمایند. همچنین اگر ساکن تهران هستید می‌توانید برای خرید حضوری و مشاهده و مقایسه محصولات می‌توانید به دفتر مرکزی آوازک واقع در خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، جنب هتل بزرگ تهران، کوچه منصور، پلاک 89، واحد دوم، طبقه سوم مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

نوع میکروفن

بیسیم دستی, UHF

درگاه ارتباطی

TRS

فرکانس پاسخ گویی

80Hz-15KHz

فیلتر نرم‌کنندگی صدا

فیلتر برش فرکانس‌ پایین

منبع تغذیه

آداپتور, باطری قلمی 1.5 ولتی

الگو قطبی

unidirectional

حساسیت

80dBm

ابعاد

21*3*14 سانتی متر

رنگ

مشکی

اقلام همراه

2 عدد باتری قلمی, آداپتور, کابل رابط TRS

برد

700 تا 800 متر

کاربرد

اجرا, خوانندگی, سخنرانی, مداحی

کشور سازنده

کره جنوبی

2 دیدگاه برای میکروفون بیسیم UHF زیکو مدل Zico U-100H

  1. ماهان پاسخ

    بنظرم نسبت به قیمت خوبش باید گفت عالیه
    کیفیت این میکرو راضی کنندست

  2. محمد حسین راهی پاسخ

    برد خیلی خوبی داره ما در هیئتمون از این میکروفن استفاده می کنیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: 400200117